לוחות מודעות

עיצוב של עסקים או מוסדות ציבוריים אינם עניין פשוט כלל. יש לתכנן את המבנים והמרחבים בצורה שתהיה נעימה לעין ומסבירה מצד אחד, ומצד שני יש לתכנן באופן פונקציונאלי ונוח לשימוש. לא פחות ממה שחשוב עיצוב פנים של מבנים, חשוב עיצוב החוץ – בגנים, ברחובות ובכל מרחב ציבורי חיצוני. אם אתם מחפשים ריהוט רחוב למרחב חיצוני הגעתם למקום הנכון: חברת הדס ריהוט רחוב מייצרת ספסלים, אשפתונים, ברזיות, מערכות ישיבה מודולריות או מבטון, לוחות מודעות ועוד סוגים רבים של ריהוט רחוב המעוצב באופן ייחודי ומתוכנן כדי לשרת את נוחות המשתמש.

מהו ריהוט רחוב ומהי החשיבות שלו?

ריהוט רחוב זה למעשה עכל המרכיבים שאנחנו נתקלים בהם בחוץ ונועדו לשימושינו – ספסלים, אשפתון, ברזיות, שלטים, לוחות מודעות וכדומה. אנחנו יכולים לכתוב הרבה על החשיבות של ריהוט רחוב אבל למעשה אין צורך בכך – דמיינו לעצמכם עולם בו אין היכן לשבת ברחוב, אין שלטים שמסבירים באיזה רחוב אנחנו ואתם מאוד צמאים אך אין ברזייה בנמצא.

בנוסף לחשיבות של הקיום עצמו של ריהוט הרחוב, ישנה חשיבות לאסתטיקה שלו. אנחנו אוהבים להסתובב במרחבים יפים ונעימים, וריהוט רחוב איכותי זה בדיוק הדבר שמסייע בכך.

הסוגים העיקריים של ריהוט רחוב

ספסלי רחוב:

ספסלי רחוב הם אולי סוג ריהוט הרחוב הבסיסי ביותר, וכנראה הראשון שיקפוץ לנו לראש כאשר אנחנו מדמיינים ריהוט רחוב. קיומם של ספסלים חשוב עבור יצירת מרחב ציבורי נעים בו יש מקום לשבת ולנהל שיחה, וחיוני עבור אוכלוסיות מסוימות כגון קשישים. בעוד ישנם ספסלים שמתאימים לישיבה של מספר אנשים, ישנם ספסלי יחיד וכן ספסלים המותאמים לבעלי מוגבלויות.

אשפתונים:

כדי שמרחב ציבורי יהיה נקי ואסתטי חיוני שיהיה מקום נגיש בו ניתן להשליך בקלות אשפה. המטרה של אשפתונים צריכה להיות ברורה ועליהם להיות מעוצבים באופן אסתטי מצד אחד, ומצד שני קל ונוח לשימוש ועליהם לשמור את האשפה בפנים ושהיא לא תעוף ברוח.

לוחות מודעות ושלטי רחוב:

במרחבים מסוימים אנחנו מעוניינים לספק להולכים ולשבים אינפורמציה מסוימת ולהכווין אותם למקומות אליהם הם מעוניינים להגיע. למשל, קמפוס של אוניברסיטה הוא מרחב גדול מאוד שקל ללכת בו לאיבוד, ולכן חשוב שיהיו לוחות מודעות ושלטים שיכווינו את הסטודנטים.

שולחנות קק”ל:

שולחנות משולבים עם ספסלים שהפכו למזוהים מאוד עם שמורות טבע בארץ. למעשה שולחנות כאלו מתאימים לכל מקום בו אנחנו מעוניינים לאפשר לקבוצה של אנשים לשבת סביב שולחן ואולי לאכול סביבו.

פוסטים נוספים שאולי יענינו אותך

סככות צל

דמיינו רחוב עירוני סואן ביום קיץ שמשי, השמש קופחת בעוצמה, שולחת גלי חום לכל עבר. בתנאים כאלה, מציאת הפוגה מהשמש הופכת להכרח לכל מי שנמצא

קרא עוד »
ספסל מתכת
ספסל מתכת

אם אתם מחפשים ריהוט רחוב, בדגש על ספסלים, הפתרון הטוב ביותר הוא ספסל מתכת. ספסל כזה יאפשר לכם להנות מפתרון ישיבה שגם יחזיק מעמד הרבה

קרא עוד »

[wonderplugin_gallery id=”1″]

077-9976937